top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

העוף צלוי שזרקה הדודה מימי לעבר ג'ון


כאשר חזר ג'ון לליברפול מהמבורג בשנת 1961, הוא רצה לקנות לסינת'יה מתנה יקרה עם מעט הכסף שחסך והביא משם. הרעיון של ג'ון היה לקנות לה מעיל עור, פריט לבוש שגם חברי הביטלס אמצו כשחזרו מהמבורג. ג'ון שמאד התגעגע לסינת'יה מאד רצה שגם לה יהיה אחד כזה.


ג'ון לקח את סינת'יה באוטובוס למרכז העיר ליברפול והשניים נכנסו לחנות C&Aכדי לקנות לה את מעיל העור המיוחל. לאכזבתו של ג'ון, שמאד רצה שמעיל העור של סינת'יה יהיה בצבע שחור, בדיוק כמו אלה שחברי הביטלס קנו לעצמם, נמצאו בחנות רק מעילי עור בצבע חום-שוקולד. סינת'יה אמרה לג'ון שהיא מאד מרוצה מהצבע שהיה זמין וזה שילם את המחיר של 17 פאונד, סכום לא מבוטל השווה לכ-350 פאונד של היום. ג'ון וסינת'יה היו מאד מרוצים מהקנייה וג'ון הציע שהשניים ייסעו לביתה של הדודה מימי כדי להראות לה את המעיל החדש. בדרך, נכנסו השניים לחנות Coppers, שם קנו עוף צלוי כדי לאכול אותו עם הדודה לארוחת הערב.


כשהגיעו השניים למנדיפס, ביתה של הדודה מימי שבו גדל ג'ון, היא מאד שמחה לראות אותם, כמו גם את העוף הצלוי שהביאו היא כמובן גם הביעה שמחה כשהראו לה השניים את המעיל החדש, אם כי היא חשבה שזו אופנה לא ראויה לילדים מבתים טובים, אבל כששמעה מה הוא הסכום ששילם ג'ון תמורתו, היא התרגזה עד מאד, עד כדי כך שסיקלה את השניים מהבית וזרקה את העוף הצלוי לעבר ראשו של ג'ון.

15 views0 comments
bottom of page