top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

פעם לפני הרבה זמן פול מקרטני ופרדי מרקורי - Once Upon A Long Ago

השיר של פול מקרטני, Once Upon A Long Ago, היה הסינגל הארבעים שלו, וראה אור ב-16 בנובמבר 1987, כמקדם את אלבום האוסף All the Best, שראה אור כעבור שבועיים.


פול כתב את השירים Once Upon A Long Ago ו-Beautiful Night עבור סרט בשם The Princess Bride, לאחר שפנה אליו הבמאי, רוב ריינר, אך זה דחה אותם כי לדעתו הם היו "סנטימנטאליים מדי". במקום פול, גייס ריינר את מארק קנופלר מלהקת דייר סטרייט.


הדבר המעניין הוא שהשיר Once Upon A Long Ago היה מיועד עבור דואט בין פול לפרדי מרקיורי, סולן להקת קווין. השניים כבר נפגשו קודם, על רקע הערצתם המשותפת לבאדי הולי, כך שמרקיורי השתתף לעיתים בכינוסי המעריצים השנתיים שארגן פול, שהיה לבעל הזכויות להפצת שיריו של הולי. פול ופרדי התיידדו אחרי ששניהם השתתפו במופע Live Aid, ביולי 1985. לינדה מקרטני סיפרה ימים ספורים לאחר מותו של מרקיורי, בנובמבר 1991, שפול היה הרוס מכך.


פול לקח סיכון כשכלל את השיר Once Upon A Long Ago באלבום האוסף All The Best, מכיוון שעדיין לא ראה אור אפילו. עם זאת, השיר התגלה כהצלחה, והגיע למקום העשירי ברשימת הסינגלים בבריטניה.


הנה השיר Do They Know It's Christmas, בביצוע האמנים שהשתתפו במופע Live Aid, וביניהם נראים פול מקרטני ופרדי מרקורי שרים זה לצד זה:


הנה השיר Once Upon A Long Ago:


21 views0 comments
bottom of page