top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

פול מקרטני אוהב במיוחד מעריצים מוזיקאים


קהל המעריצים של פול מקרטני הוא בלתי נגמר ופול מאד אוהב את המגע איתם, אבל נדמה שאלה מבניהם שהם מוזיקאים זוכים מצדו לפעמים ליחס מיוחד. הנה שתי דוגמאות שומטות לסתות.


המקרה הראשון הוא בלתי יאמן והתרחש ב-8 ביולי 2016 כאשר מעריץ בשם ג'יימס ליברני הוזמן ע"י פול מקרטני להצטרף אליו לבמה של האצטדיון Metlife בניו ג'רזי, בזמן שביצע סאונדצ'ק בפני מעריצים רוכשי הכרטיסים היקרים (מניסיון, שווה כל תמורה!). פול לא הזמין אותו סתם כך אלא לאחר שקרא את השלט שהחזיק אביו שבו היה כתוב My son would be the coolest music teacher if he got to play with his idol ("הבן שלי יהיה המורה הכי מגניב למוזיקה אם יוכל לנגן עם האליל שלו"). פול הזמין את לירבני, להפתעתו הגמורה, לבצע אתו את השיר Get Back, לא לפני שמציין שלאביו קראו ג'יימס, לו עצמו קוראים ג'יימס וכך גם לבן שלו. נראה שפול כל כך נהנה שאפילו הזמין אותו לשיר איתו את הפזמון לתוך אותו מיקרופון, ואפילו עושה איתו ועם אביו הדרן. אחרי חיבוקים ירד ג'יימס מהבמה כשהוא יודע שזה הרגע הגשים חלום וחווה את החוויה הגדולה בחייו:

המקרה הלא יאמן הבא קרה בנובמבר 2002, מאחורי הקלעים של האולם Tokyo Dome ביפן, שם הופיע פול במסגרת סיבוב ההופעות Driving Rain. מעריץ מוזיקאי בשם מאסה ניגן בפני פול את השיר All My Loving (החל מהדקה ה-2:03). כאן צריך לציין שצריך הרבה מאד אומץ בשביל לנגן בפני פול אחד השירים שלו. וכך קרה שתוך כדי ביצוע טעה מאסה באחד האקורדים. אחרי שסיים, מחא לו פול כפיים, בירך אותו על הביצוע, ואמר לו שהוא ניגן בסדר גמור למעט טעות אחת באחד האקורדים. אז ביקש ממנו פול את הגיטרה שלו, הפך אותה ובסבלנות הראה לו איך לנגן נכון את האקורד ההוא. לאחר מכן החזיר לו את הגיטרה ואמר "זה התלמיד שלי". אז ביצע מאסה שוב את הקטע מהשיר והפעם ניגן נכון את האקורד. זהו קטע נדיר וחד פעמי שלא תוכלו להפסיק לראות ולמות מקנאה:


13 views0 comments
bottom of page