top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

פול הג'נטלמן סוחב ללינדה את התיק

אומנם הפריט הבא לא מופיע בעטיפת האלבום Abbey Road אבל מופיע בתמונות שצולמו ב-8 באוגוסט 1969 לפני צילום אותה התמונה. בתמונות אלה אפשר לראות את חברי הביטלס יושבים על מדרגות הכניסה לאולפן EMI. באחת מהן אפשר לראות שלרגלי ג'ון לנון מונח תיק בצבעים של חום. שלי מי התיק הזה?


התיק הזה נשא את האותיות LLE, שהן ראשי התיבות של שמה של לינדה לפני שנישאה לפול, ב-12 במרץ 1969. שמה הקודם של לינדה היה Linda Louise Eastman.

למה היה התיק על המדרגות ולא אצל לינדה? אין תשובה רק שמצפייה בתמונות אחרות נראה שפול סחב לה את התיק או אימץ אותו לשימושו.


בתמונה הבאה אפשר לראות את פול עם לינדה, בימי הקלטות האלבום Abbey Road, כשהוא נושא את התיק, בכניסה לאולפני EMI.


בתמונות הבאות אפשר לראות את פול בחוף הים בפורטוגל, בדצמבר 1968 במהלך חופשה שבה בילה עם לינדה, הבת הת'ר, האנטר דייויס, הביוגרף הרשמי של הביטלס, ואשתו וילדתם. גם כאן פול סוחב את התיק.


בתמונה הבאה אפשר לראות את פול, לינדה והבת הת'ר, על מדרגות של מטוס, כשטס עם לינדה והת'ר לחופשה באי קורפו, בין ה-16 במאי ל-17 ביוני 1969. גם כאן סוחב פול את התיק.


בתמונות הבאות אפשר לראות את פול בחוף הים בפורטוגל, בדצמבר 1969 במהלך חופשה שבה בילה עם לינדה, הבת הת'ר, האנטר דייויס, הביוגרף הרשמי של הביטלס, ואשתו וילדתם. גם כאן פול סוחב את התיק.


5 views0 comments
bottom of page