top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

התגלה השיר הראשון שכתב הצמד מקרטני-סטארקי - Angel in Disguise

באוקטובר 1990 שלח פול לרינגו קלטת עם הדמו של השיר Angel in Disguise, שכתב עבורו. רינגו התכוון לכלול את השיר ובאלבומו Time Takes Time, שיצא כעבור שנה וחצי, במאי 1992. רינגו הוסיף לשיר בית נוסף לשני אלה שכתב פול, וכך הפך השיר הזה לשיר הראשון מבין השניים המוכרים של הצמד מקרטני-סטארקי. ב-9 בספטמבר 1991, הקליט רינגו, תחת הפקתו של פיטר אשר, overdubs לדמו באולפני Conway Studios בלוס אנג'לס. לבסוף, לא נכלל השיר באלבום של רינגו. בראיון שנתן בשנת 1992 עבור המגזין Beatlefan, סיפר רינגו:

המפיקים חשבו שמכיוון שהשיר Angel in Disguise הוא של מקרטנ-סטארקי, כולם יתלהבו ממנו, אבל זה פשוט לא התאים לרוח האלבום

מאוחר יותר, שקל פול לכלול את השיר באלבום Flaming Pie, שיצא במאי 1997, אך זה לא קרה, וכך לא ראה Angel in Disguise מעולם אור. אולם, באלבום הזה נכלל השיר הנוסף שכתב הצמד מקרטני-סטארקי במאי 1996, בשם Really Love You.


במאי 2020 מכר בית המכירות Omega Auctions, תמורת 8,000 פאונד, קלטת עם השיר Angel in Disguise עם המילים והתווים של השיר, ומכתב מה-26 במאי 1992 שבו מבקשת החברה של פול, MPL Communications Ltd, מ-DJ של רדיו לוקסמבורג בשם טוני פרינס, למצוא מבצע שיסכים להקליט גרסת כיסוי של השיר Angel in Disguise, בסגנון פופ או ראפ. הקלטת, שעל הקופסה שלה היה רשום בכתב ידו של פול, שם השיר, הכילה שתי גרסאות של Angel in Disguise: גרסת הדמו שבה נשמע קולו של פול, מלווה בפסנתר ותופים, וגרסה שהקליט רינגו שבה הוא נשמע שר, בליווי מוזיקאים וקולות רקע.


הנה סרטון המציג את הקלטת עם השיר Angel in Disguise שהועמדה למכירה פומבית והשיר מהדקה ה-1:19:


הנה הדמו של השיר Angel in Disguise:



11 views0 comments
bottom of page