top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

היום 53 שנה להופעה של הביטלס על הגג!!!


היום לפני 53 שנה קרוב לשעה 11:00 עלו חברי הביטלס אל גג בניין משרדי Apple Corps בלונדון ונתנו את הופעתם האחרונה. אני לא אספר על ההופעה עצמה ומה הביא אליה כי רבים אחרים יעשו את זה היום ורבים יותר כבר מכירים היטב את סיפור ההופעה על הגג, שמזמן הפכה לאירוע אייקוני. מאחר והיום הוא יום חג אני רוצה להתמקד בסדרת האירועים שמציינים 53 שנים להופעה על הגג:


יריית הפתיחה הייתה ב-12 באוקטובר 2021 כאשר יצא הספר The Beatles: Get Back בכריכה קשה.


ב-15 באוקטובר 2021 יצא המארז Let It Be (Super Deluxe):


ב-25, 26 ו-27 בנובמבר 2021 יצאה הסדרה The Beatles: Get Back של פיטר ג'קסון, הכוללת את ההופעה המלאה. הנה הטריילר של הסדרה The Beatles: Get Back:

ב-28 בינואר 2022 שוחרר The Beatles: Get Back - The Rooftop Concert, האודיו המלא של ההופעה על הגג בסטריאו וב-Dolby Atmos פרי עבודתם של ג'יילס מרטין וסם אוקל:

ב-28 בינואר הוציאה הזמרת נורה ג'ונס שני סרטוני מחווה להופעה על הגג, ובהם ביצעה על גג הבניין The Empire State Building בניו יורק ביצועים נהדרים של השירים I've Got A Feeling ו-Let It Be. הנה השיר I've Got A Feeling ביצוע נורה ג'ונס:

הנה השיר Let It Be בביצוע נורה ג'ונס:

ב-29 בינואר יצא סרטון מחווה מקסים של Cirque du Soleil של השיר Get Back בגרסת LOVE על גג מלון The Mirage Las Vegas. כמו כן, שוחרר סרטון "מאחורי הקלעים" של הביצוע הזה. הנה השיר Get Back בביצוע Cirque du Soleil:

הנה ה"מאחורי הקלעים" של סרטון Get Back בביצוע Cirque du Soleil:

היום יוקרן באולמות iMax בארה"ב ובבריטניה הסרט The Beatles: Get Back - The Rooftop Performance. הנה הטריילר של הסרט The Beatles: Get Back - The Rooftop Performance:

ב-18 במרץ 2022 תפתח ע"י היכל התהילה של הרוק'נ'רול תערוכה מדהימה בשם The Beatles: Get Back to Let It Be שתמשך עד מרץ 2023. מדובר בתערוכת מולטימדיה שתציג את החזרות והסשנים של הפרויקט Get Back של הביטלס. במסגרת התערוכה אפשר יהיה לצפות בהופעה על הגג על מסכים ענקיים ובסאונד איכותי וכן בכלי הנגינה המקוריים, בבגדים שלבשו חברי הביטלס, בכתבי היד של השירים ובחפצים ייחודיים אחרים שהושאלו ע"י חברי הביטלס ובני משפחותיהם.


חג שמח לכלום!!!

52 views0 comments
bottom of page