top of page
  • Writer's pictureGaby Fiszman

ירח הדבש של ג'ורג' ופטי ומלכת אנגליה


בתחילת פברואר 1966 נסעו ג'ורג' ובת זוגו פטי בויד לאיי ברבדוס לבלות שם את ירח הדבש שלהם, אחרי שנישאו כשבועיים הקודם. באי שכר הזוג ווילה בשם Benclare עם צוות מלא, שהייתה על גבעה מוקפת מדשאה עם נוף לחוף Gibbs Beach הסמוך.


ג'ורג' ופטי טיילו באי, בילו בחוף הים ונהנו מארוחות ערב רומנטיות. פטי נהנתה מכך שג'ורג' היה סופסוף פנוי רק עבורה, ללא מחויבויות באולפן, בהופעות, מול התקשורת ומול נחילי המעריצים שהפכו בדרך כלל את החיים שלהם לבלתי נסבלים.


באותה תקופה היו באי מעט מאד תיירים והשניים הצליחו להיות למשך זמן מה הרחק מתשומת הלב של התקשורת אבל ככל שהזמן חלף, השמועה על הימצאותם של ג'ורג' ופטי באי פשטה עד שבסוף נאלצו השניים לתת מספר ראיונות לעיתונות המקומית ולהיפגש ולתת תשומת לב למכובדים המקומיים שרצו להצטלם איתם.

פטי סיפרה שיום אחד הם שהו בגינה של הווילה ששכרו כאשר עוזרת הבית שלהם אמרה פתאום: "תראו, הנה מלכת אנגליה". השניים סובבו את ראשם ומיד ראו את המלכה אליזבת' נוסעת במכונית פתוחה, מנופפת לשלום לאנשים שעמדו בצדי הכביש מנופפים לה בדגלי בריטניה, כשהנסיך פיליפ יושב על ידה. זה היה הביקור האחרון של המלכה באיי ברבדוס שהייתה חלק מהאימפריה הבריטית מאז שנת 1627, לפני שזכתה לעצמאות בנובמבר 1966. כשהביט במלכה עוברת ברכבה, הבין קצת ג'ורג' מה מרגישים המעריצים שלו כשרואים אותו במציאות, בעוד שלמלכה בכלל לא היה מושג קלוש שג'ורג' מהביטלס נמצא רק מספר עשרות מטרים ממנה.

26 views0 comments
bottom of page