ב-14 בפברואר 1964, בדיוק ביום הוולנטיין דיי, פגשו הביטלס במלון Deauville Hotel במיאמי, את הצלם ג'ון לנגרד מהמגזין היוקרתי Life כדי להצטלם לתמונה לצורך כתבה עליהם במגזין. הרעיון של הצלם היה לצלם את חברי הביטלס בבריכה אבל מאחר והיא הייתה מלאה באורחי המלון, הם חיפשו פתרון אחר. אז, הציע להם הקומיקאי מיירון כהן, שהופיע בתכנית The Ed Sullivan Show שצולמה באותו מלון יחד עם חברי הביטלס, שיצטלמו בבריכה הפרטית של ידיד שלו שהתגורר בקרבת מקום. הרעיון של כהן נראה היה מתאים וכך נעשה. כך, נסעו חברי הביטלס, עוזריהם והצלם לנגרד בשתי מכוניות אל בית הידיד ואחרי שנכנסו אל הבריכה, גילו שהמים היו קרים. כך, הם הצטלמו בחוסר רצון אבל בגבורה גדולה מחייכים אל המצלמה מיילים שיוכלו לצאת החוצה במהירות האפשרית.
על כך סיפר הצלם ג'ון לנגרד:
נסעתי לפלורידה כדי לצלם את הביטלס וכשנשאלתי איך אני רוצה לצלם אותם עבור שער המגזין, אמרתי שהרעיון שלי הוא שייכנסו לבריכה. הבעיה הייתה שלא מצאנו אף בריכה מחוממת והמים בבריכה שבה השתמשנו היו קרים. היה לנו חשוב לצלם את התמונה במקום שבו לא יהיו אנשים מכיוון שתמיד יש צלם עיתונות מתחרה שיכול לצלם אותם בזמן שאני מצלם אותם. לכן רצינו בריכה שנוכל לחסום את הגישה אליה. אז, בסופו של דבר צילמתי אותם די מהר בבריכה פרטית כשהביטלס רועדים מקור. הבחורים האלה עשו עלי רושם כאילו היו ארבעה תלמידי תיכון. היו להם זקנקנים, כאילו הם רק התחילו להתגלח והם לא ממש ידעו עדיין איך לעשות את זה. אף פעם לא חשבתי שזו תמונה מאד טובה. התמונה לא מבטאת הרבה, לדעתי. אבל במבט לאחור ובהתחשב בכך שאנשים נמשכים אליה, היא הפכה למאד מפורסמת. הצלם הארי בנסון צילם בערך באותו זמן תמונה הרבה יותר טובה של הביטלס והן היו יוצאת דופן. אני מתכוון לתמונה שבה הם מנהלים מלחמת כריות בחדר במלון. זה צילום מצוין. התמונה שלי היא תמונה מסוג ב' או אולי אפילו מסוג ג' אבל היא עדיין עובדת
על כך סיפר גם פול:
אמרנו לבריאן שאנחנו רוצים בריכה להצטלם בה ולאיזה בחור שמישהו הכיר היה בית עם בריכה. במבט לאחור, זו הייתה בריכה די צנועה יחסית למה שהיה מקובל במיאמי שם רוב הבריכות ענקיות ומפוארות. נכנסנו אליה באותו אחר הצהריים ולמרות שהמים היו קרים זה היה נהדר. היינו ארבעה בחורים מליברפול בבריכה במיאמי ומישהו אמר לנו "תיהנו, תתפנקו". והנה מגזין Life צילם אותנו במים
בסופו של דבר, התמונה לא הגיעה לשער המגזין Life שראה אור ב-28 בפברואר 1964, אלא למדור "שונות" בעמוד האחורי שלו וזאת, משום שהעורך הראשי, הדלי דונובן, העדיף לשים בשער תמונה שצולמה במלחמה בקפריסין. עבורו, הביטלס לא היו עניין חשוב ורציני מספיק בשביל להיות בשער גיליון המגזין Life של אותו שבוע.
רק במגזין שיצא ב-1 בפברואר 1984, 20 שנה אחרי שצולמה, הופיעה התמונה הזו בשער של המגזין Life.
Kommentare